popping pills is all we know

Idag har också varit en sån där bra dag! Jag var i skola njättemycket (tänk att man gick i skolan hela dagarna på gymnasiet och alla stadier! Kaos!), men det var nice. Hela förmiddagen gick åt till att försöka säga "prepositioner propositioner presuppositioner" (jättesvårt!) och prata med Laura om vad Timbaland gör nu för tiden (och att det borde finnas en kamera i hans hem så vi kunde kolla upp vad han gjorde exakt nu), att vara bakis på ikea, låtar vi hade på hjärnan som vi gav till varandra och potatismos. Hon hade nämligen med sig en matlåda innehållande enbart enooorma mängder potatismos. Jag vann på detta för jag fick äta en massa av det. Då blev jag mycket glad.
 
Efter en ointressant eftermiddag (som i att vi gjorde ett bra jobb och ni bryr er inte om textanalys) kom jag hem och hann lyssna på ett extra bra avsnitt av Gilmore guys innan jag åkte till syster. Vi hade middag with the fosters och det var ett extra awkward avsnitt vilket jag konstigt nog var ett fan av. När vi pratade om det hann vi lyssna på låten i rubriken, tänka på samma låt till samma sammanhang utan att prata om det, upptäcka att Stevie Wonder låter som en ko, ha ett läskigt tvilling-moment (säga en lång mening samtidigt), sjunga kacey musgraves, skratta jättemycket och ha bra tider. Bra dag, som sagt. Imorgon lär bli bättre, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0