Det är ju fucking kan som är det fucking verbet!

Dagens rubrik är dessvärre ett citat från mig, taget från dagens (orimligt tidiga) föreläsning. Ibland bara slår det slint och liknande utrop kommer från mig. Jag tror att många blickar utväxlas när jag inte ser. (När jag inte ser? Emma du ser aldrig...) Det är också det mest uppseendeväckande som hänt idag. När jag kom hem hade ju den riktiga dagen itne ens börjat tyckte jag, så jag stannade upp den. Har bara läst, diskat och sjungit nostalgiska låtar. Trevlig syssla, anser jag, men nu börjar dagen kännas lite lång. Något intressant får hända så jag inte fastnar, tycker jag. Det tycker jag i och för sig jämt, men ändå. Ja, nej, men det var väl allt. Ville bara titta förbi och säga att jag lever osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0