Don't try to fix me, I'm not broken

Vad som dock verkar vara broken är min blogg. måste skriva in radbrytningskoden som på den gamla goda tiden (typ 2009-2011 eller när det var). Det var alltså inte en jättegod tid, den där gamla tiden. Anyway. Idag har väl varit ok. Har pluggat med Saga och Rasmus vilket resulterade i att vi (mest jag och Rasmus) diskuterade olika sorters litteratur och varför vi tycker heeelt olika om exakt allt. Det gillar jag. Han är en sån där historie-eskapist. Jag är emot. Men trevligt var det. Dagen har annars inte varit så speciell. Har åkt till stan med mamma för att uträtta ärenden och bland annat fått se min mosters nya lägenhet. Fin och central var den. Jag har pratat med Linus och stalkat folk. Mitt hår är smutsigt (eller sataniskt som vi sa på den gamla goda tiden...vi=jag). Och hallå jag har ju glömt blogga om dagens viktigaste grej! Det kommer fler avsnitt av gilmore girls! Kan inte ens förstå att det är på riktigt. Jag älskar gilmore girls were yall aware. Men, godnatt med er. Fuuuck styckeindelning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0