ord vi aldrig får ha i våra liv

Hej och sånt!
Nu ska jag skriva ett riktigt inlägg. Förlåt för gårdagens. Det var säkert dumt. Men igår var faktiskt en väldigt fin dag i övrigt, om än väldigt anspråkslös. Jag pratade med några av mina favoritmänniskor, vilket ju var awesome. Först Hannah när hon väntade på ögonmottagningen, sen Agnes när hon gick hem genom Uppsala och slutligen Onna om olika sorters smärta och annat som inte var så djupt som det lät. Hon gav mig såklart en Onnavisdom: "Dina känslor är dina känslor och dina tankar...de ska du bara skita i ibland." Jag tänker leva efter den, även om hon inte menade att rikta den till mig.
 
Idag har jag varit i skolan och gruppat om satsdelar. Därifrån kommer rubriken, sagd av mig. Vi skrattade också åt Sagas blindskämt, slogs med olika rostisar (som jag benämnde adverbial...makes sense ok) och lärde oss kanske något mellan varven. Det är ungefär vad som har hänt sen sist. Jag börjar redan bli trött. Det kan vara för att jag vaknar vid sju på morgnarna nu helt plötsligt. Till och med igår när jag kunde sovit huuur länge som helst och la mig vid halv två eller vad det var. Skärp dig, kropp. Skärp dig i allt, helst. Du är så tröttsam att ha att göra med. Hm...det var inte relevant. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0