we lost our minds again this year

Någon gång ska jag förklara alla jätteabstrakta kopplingar jag har till låtraderna i mina rubriker. Men det blir verkligen inte idag, för jag är inte på humör. men igårkväll blev väldigt bra. Plockahontas kom hit (till slut...som vanligt alltså...mycket är han bra på men att komma i tid är inte en av de sakerna) och vi åkte till malmö. Där åt vi fancy mat (eller ja den var kanske inte så fancy men det kändes så) och allt var väldigt fint. Jag försökte förklara för honom varför jag inte ska dejta folk (är jättedålig på att bställa mat samt att äta maten mm mm), men jag tror inte riktigt att det gick fram. Han hade sen glömt var han hade parkerat, så vi fick stifta orimligt mycket bekantskap med en hiss. Det kan man ju också göra.
 
Efter ett misslyckat försök att dricka vin på en vinbar (de vet inte hur man bemöter kunder uppenbarligen) drack vi vin här hemma istället. Och åt choklad, för sån hade han med sig. Jag sa ju att han var bra på många saker! Vi pratade om mer saker (antar jag...jag minns inte riktigt vad dock) och sen sov vi. Jättelänge. Men att inte behöva gå upp för att åka till skolan var väldigt uppskattat. Det tyckte inte byggarbetarjävlarna, för de ville gå omkring på balkongen och förstöra ungefär allt. Det är fakking krig nu ifall ni undrar. Men det blev en fin morgon ändå och nu är jag här. Återigen bloggar jag mellan två händelser. Sånt blogg-flow jag har, ändå! Stolt osv. Men ja, det var nog det för idag tror jag bestämt.

Kommentarer
Postat av: Blue

En hiss? Myyyys

2015-10-25 @ 22:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0