A lost river that never reached the sea

Den här dagen peakaed redan innan jag gick upp, så det är väl inte jättekonstigt att den inte blev så bra sen. Antar jag. Jag var på en föreläsning om skiljetecken och flippade ur över satsradningar och semikolon i vanlig ordning. Min lärare sa i alla fall att man inte ska satsrada. Det är tur. Sen har jag tänkt. Försökt få ihop något. Det får jag aldrig så jag vet inte varför jag försöker fortfarande. Skulle egentligen vilja ha viktigare saker att tänka på. ”Jag hoppas att du också drömmer högre än så.” Det gör jag inte. Men jag ska lära mig hur man gör. Bryta cirkeln, if you will. …Fast det vill jag inte göra, kom jag på. Mina formuleringar förvirrar mig. Det är medvetet men förvirrande ändå. Det här är ett rimligt inlägg, anser jag, men det börjar bli orimligt och därför ska jag sova. Det känns…produktivt. Eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0