Åtta år med bloggen!

Idag fyller hopelosthead hela åtta år! Kan ni ens förstå det? För jag kan i alla fall inte! Jag har lyckats hålla på med detta längre än något annat i livet, tror jag. Och det är ju helt fantastiskt!
 
Speciellt nu för tiden tycker jag att det är roligt att skriva i den här bloggen. För alltså...ni läser ju och hur sjukt är inte det? Jag vet inte vad det är, men bloggandet har fått ett uppsving 2015. Om det är mitt myntande av begreppet kryptiskt mush (ni förstååår inte vad det har hjälpt mig), alla diskussioner om vilka bloggrubriker jag ska ha när vi setts eller helt enkelt bara att ni ofta hör av er angående vad som står här, det vet inte jag. Men antagligen allt detta. jag tycker så mycket om er och den här bloggen och blir alldeles sentimental här borta faktiskt.
 
Men! Jag önskar mig en sak, idag på denna viktiga dag. jag skulle önska att ni skrev en liten kommentar och sa hej, för det skulle göra mitt liv jättebra. Om ni vill kan ni kanske nämna varför ni läser mitt mush och om ni är riktigt ambitiösa kan ni ju till och med säga vad jag kan göra för att skriva ännu bättre mush. men det är överkurs. Om ni gör dnåot av detta lovar jag dessutom er en inbjudan till bloggens spektakulära 10-årsfest! Bara två år kvar nu ju! Peppeeeeen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser för att hålla koll så att du vattnar Bilbos blommor. Och äter oliver.

No luck so far.

2015-09-30 @ 21:08:11
Postat av: Annoushka

Hej!
Det är spännande att läsa om ditt liv, särskilt när vi har träffats är det väldigt underhållande att läsa hur du återberättare det! :)
Starka känslor!

2015-09-30 @ 21:43:10
Postat av: Marie

Blir det uppdaterat dryckesspel på tioårsfesten?

2015-10-01 @ 00:29:39
Postat av: Robert

Jag läser för att få ditt perspektiv på gemensamma händelser och för att jag gillar din litterära stil.

2015-10-01 @ 07:09:09
Postat av: Ännu mer anonym

Grattis! Läser bloggen för att den speglar världen som du ser den. Ett fint, coolt, spännande och intressant perspektiv. Typ som du då.

2015-10-01 @ 14:08:33
Postat av: Helen

Fest! Klart du får en kommentar om jag får komma på fest ;)

2015-10-01 @ 15:54:59
Postat av: Paulina

Ja, jag läser den lite till och från. Mestadels för att den existerar typ, men jag gillar även ditt sätt att skriva.

2015-10-01 @ 19:48:17
URL: http://genomminblick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0