De sista fredagsminuterna

Hej fredag. Du är här i tretton minuter till nu. Funtimes. Det har varit en helt ok dag. Skola har hänt. Söta gitarrister överallt, men i övrigt var allt mycket tråkigt där. Dagen gick. Plockahontas kom hit i någon timme och jag fick lägga en massa pusselbitar om hans liv på rätt plats. That’s a thing I do, inget konstigt alls. Jag vill bara ha koll på allt helst. Med alla. Det var fint hursomhelst och nu är jag mest här och…är. Kul liv, har jag. Men jag har cola. Häromdagen köpte jag 5 flashkor cola för 39 kr. Det är det sjukaste som hänt tycker jag. Kan vara veckans höjdpunkt. Then again…probably not. Nu är det fredag i fem minuter till. Lämnar er med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0