I am teaching myself how to be free

Listdags nu, tror jag bestämt. Det var länge sen. Detta har hänt:
 
-Gårdagskvällen slutade med ett kort plockahontas-besök. Vi hann prata om väldigt dåliga lärare och märklig musikalisk elitism.
-Bjöd mormor hit på fika. Såklart köpte hon colaburkar och choklad och allt möjligt till mig. Hej jag är bortskämd were yall aware.
-Jag har uppnått ett nytt stadi av tragik: att bli helt överväldigad av saknad a att sätta mig i min soffa. Not even kidding. Sök hjälp, Emma.
-Lagade mat med pappa. Det blev gott och vitlökigt. Men min spis är som en stuga tycker han.
-Skrivit en skoluppgift. Det var tråkigt. Det är såna.
-Min rubrik är min favoritrad av allt nu för tiden. Vill skriva den överallt hela tiden. Jag älskar den. Och låten den kommer ifrån. Bästa låten i hela världen eller nä kanske inte men wow. Various storms and Saints, heter den. Så ni vet. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0