I'm bigger than my body, I'm colder than this home

Så blev det natt igen. Det har en tendens att bli natt hela tiden. Oklart varför. (Jag höll precis på att satsrada. Det är inte okay!) Idag har faktiskt varit helt ok. Var i skolan på en ganska wasted föreläsning för min del, men sen kom syster hit. Vi lagade mat och diskuterade olika saker som hänt lately och framför allt bröllopslåtar. Många förslag gavs, men inga togs emot särskilt bra av mig. Inte för att jag ska gifta mig, men ändå. Jag vill! Kanske inte nu (för hallå vem ska jag gifta mig med ens?) men det är en grej jag är ett stort fan av. Vilken slaggig mening. Jag är helt uppenbart för trött eller förvirrad eller något annat för att blogga. Men jag vill avsluta med att Agnes är fantastisk på exakt alla sätt. Hon har skrivit så fina sms idag att jag knappt kunnat hantera det ens. Jag älskar dig Agnes! <3 god natt ni andra. Vänta jag säger ju god natt till henne också. Vet ni förresten att jag ihopskriver god-natt varje gång men att internet särskriver det åt mig? Nu ihopskriver jag bara för att jävlas med internet. Internet bryr sig inte. Hm. Sluta var det jag skulle göra ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0