jag tycker om när saker går bra

Det är torsdag idag, har jag hört. Jag har tyckt att det är fredag heeela dagen så för mig är detta nyheter. Dessutom känns det alltid lite nostalgiskt att skriva veckodagar i bloggen eftersom jag gjorde det jämt förr.

 

Idag började jag hursomhelst med ett responnsmöte i skolan. Jag och grabbarna fick bra responns på vår text och det känns bra antar jag. Sen åkte jag hem och syster kom hit för vårt första fika with the fosters. Vi analyserade dagens avsnitt at lenght, skrev låtar om det (I’m bringing jexie back!) och sen tittade vi på jättemycket mashups för vår relation består mest av mashups. Och gilmore girls, såklart, och gilmore guys också. Det är mest det. Men det är jag ett fan av för min syster är bäst och så är det med det. Sen har…inte mer hänt idag alls, nej. Det är inte en jättespännande kväll direkt. Jag är jättetrött, men jag kan ju inte sova så här tidigt! Jag har en ny dygnsrytm att upprätthålla. Varför jag nu ska göra det. (Det vet jag mycket väl. Men skiiit i det.) Så, hypotetiskt god natt. Just det, rubriken är vad jag sa när det var falskt i mashupsen. Haha snyggaste pluralböjningen. Jaja hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0