Nu vederlägger vi fanskapet!

Hej ni!

Här sitter jag på en föreläsning om saker jag redan kan. Mainly: Retorik. Det känns extremt meningsfullt tycker jag. Bara nej jag vet inte vad pathos är. Men då kan jag ju blogga istället tänker jag!

 

Igår var alltså en ganska dålig dag. In case you couldn’t tell. Men jag grupparbetade och därifrån kommer rubriken. Sagd av mig (vem annars) och uppskriven på tavlan som ledmotiv för arbetet. Det gick bra och jag åt kladdkaka och pratade om litteratur samtidigt, so yay.

 

Sen åkte jag ”him” för att äta lasagne och äppelkaka med mamma, syster och mormor. Mormor hade många märkliga saker att säga, på vilka syster ofta svarade ”precis vad jag också tänkte!” Top comedy. Vi såg de sista avsnitten av glee (som förvånande nog var dåliga…vem kunde anat…L) och sen åkte jag hem för att smsa/telefonsamtala och sova. Och nu är jag alltså i skolan igen. Kul liv, har jag. Men ikväll blir livet roligare tror jag! Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0