September och jag vinner fortfarande

Det känns åtminstone så. Igår vann jag väl inte jättemycket i och för sig. åt lunch med pappa, gick på en föreläsning, smsade om robotar. Men skrev också en låt till jane bond! Peeeeppeeen! Så jag vann visst ändå.
 
Idag hände mer saker. Jag gick även idag på en föreläsning, där jag och läraren hamnade i en livlig debatt om hur man ska dela in folk i grupper egentligen. He was wrong. Tycker jag, obviously. Sen träffade jag Axel A.K.A kinred spirit guy! Vi åt lunch och pratade om allt sånt där märkligt som färger och hur ord smakar och annat jävligt märkligt. Vi delade med oss av olika crazy saker som hänt oss, han försökte skapa ship names (det gick inte så bra) och sen körde han mig till min Sofialektion. Att se folk köra bil är fucking hilarious. Väl på lektionen började vi med en ny låt! Den kommer kanske eventuellt bli Amazing! Det vet ingen. Nu låter jag mest kvällen gå och undrar hur den ska sluta. Exakt ingen vet. Ps min blogg har börjat klippa bort en del bokstäver. Jag har inte blivit helt dum i huvudet om ni trodde det (för det var jag redan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0