#Kändisemma

Men hej ni små underbara fanskap!
Här kommer en speedad rapport om mitt lilla liv. Igårkväll blev mycket bra och jag spenderade den med min familj. Jag, pappa, Syster och Benjamin åkte på en handling- och bolagande-trip, så nu är jag redo för helgen. Vi hann också med lite cranberries och kill Hannah-singalong, för det måste man när man kör bil.
 
Vi kom hem och tittade på något konstigt program och åt sallad. Sen skulle vi blanda Systers drink inför valborg (de ska ha en supersatsig drinktävling) och vi betedde oss som om vi hade druckit minst tre var. Det hade vi inte obs. Vi kokade sockerlag och försökte lära Syster dialekter (jag och Benjamin alltså). Hon är det roligaste jag vet, ändå. Men hon kan iiiingaaa dialekter. Det blev en enda röra och till slut blev det kaos med hela pratet. Har inte skrattat så mycket på hur länge som helst. Vi hittade dessutom ett gammalt barnprogram, eller en saga eller vad man ska säga, som vi (jag?) älskade som barn. Jag, mamma och pappa var lyriska. Syster var mer skeptisk.
 
Idag är den viktigaste händelsen (hittills då) ett långt samtal med Onna. Vi analyserade emogis och då i synnerhet lampor, eluttag och kylskåp. också orimligt mycket skratt. Sen diskuterade vi varför Onna vill bli pappa och inte mamma, vilka saker jag kan sälja när jag blir känd och varför det är så hälsosamt att skrika. Hon är fan Amazing, den där. På tal om Amazing så är Christopher här nu, och vi ska ha helg. Typ åtminstone. Snart ska vi äta middag, och det är bra för jag är hungrig som en åsna.
 
Men jag glömde rubriken! Benjamin kallade mig "kändisemma" hela kvällen igår. "Jag får packa upp kändisemmas varor och ställa in dem i hennes kylskåp!" "Jag får blanda drinkar med kändisemma!" osv osv. Han är ändå väldigt bra. Med de orden är det slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0