Vi läppstiftar bekantskap med varandra

igår spelade vi på tolvan! "Vi" var i det här fallet alltså både Emma Carolina och Jane Bond, som olika spelningar. Vi soundcheckade i en miljon år, åt pizza och sjöng (dock inte jag för jag hade sångångest men det är åtminstone ett roligt ord). Emma Carolina-spelningen var awesome! Nya låtar spelades, gamla låtar klickade och mitt band är mina favoritmänniskor om ni inte visste det. Jane Bond-spelningen var extremt förvirrande med söndriga trummor, min röst som nästan gav upp (jag fick cola av syster mitt under spelningen), oväntade mellansnack, läppstift överallt (jag hatar läppstift it will not cross me again) och ett långt blues-jam med ungefär alla utom jane bond till slut. Det var skönt för då fick jag vila. Sen drack jag vin och pratade med en massa folk. Christopher och Wicky blev gitarr-bästisar och det var väldigt fint att se. Jag och Benkt (Wickys snart-sambo) bondade över att vara kära i gitarrister och hur jobbigt det är ibland. Sen slutade kvällen med champagne med hela Jane Bond och ett "yeaaaaah!" som brukligt.
 
Jag är så trött idag. Like. You can not imagine. Trots det åkte jag med hela familjen till stan. Vi hämtade en klänning hos Cia och sen åt vi lunch (cola och pommes är en rimlig lunch) i solen. En dålig kör sjöng och allt var bra. Nu ska jag snart åka till lägenheten och inleda dagens äventyr. Hur det nu ska gå till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0