Don't go around breaking young girls' hearts

Igår superrepade jane bond, med vår vikarie-gitarrist Bengt! Det blev helt nya versioner av låtar, och bättre dessutom. Ni borde alla komma till bara den 24/8,för alltså...shit is gonna go dooown. Jag blev lite iriterad av vissa musiker-tönterier (någon gång ska ni få en lista på just sådana), men i övrigt var det kul att få spela med dem igen. Älskar att få rocksjunga riktigt ordentligt! På kvällen pratade jag med Christopher om diagnoser och varför vi inte har några.
 
inatt drömde jag om stulna och tomma lådor, min gymnasiecrushs syster och verkligen allt annat. Det är mycket som händer i drömmar nu för tiden. i det vakna livet har inte mycket hänt, men alldeles snart ska det det. Det är väl tur, åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0