Fuck you and fuck your lies

Jaha men nu är det malmöfestival i stan! Eller i malmö-stan. Stan för mig är ju Lund. Men där är det ingen festival. Hursomhelst var jag där igår, på festivalen, med Christopher. Vi stod vid ett bord och drack vin/cider och pratade, och sen kom Karl förbi! Han är bra, Karl. Det var ju orimligt länge sen jag såg honom, alltså! Och när han gick började kvällens spelning, the sounds! Det var fan inte igår. De spelade hela dying to say this to you-skivan och jag fick en massa gamla känslor tillbaka. Vad jag älskar the sounds, ändå. Maja betedde sig som vanligt och jag tycker mycket om henne även om hennes publiktaktik inte alltid funkar på mig. Sen åkte vi hem på tåg och bussar och allting, med kyla och cola och hela baletten. Wait what did that mean jag kan inte tänka
 
Idag...idag. Vi vaknade sent som vanligt. Jag har känt alla känslor jag har under dagen hittills. Jag vet inte var jag ska bli av. Jag vet inte vad som pågår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0