Som en gnu i hjärtat

Livet fortsätter vara bra! I torsdags kväll gick jag som sagt ut och åt med Christopher. Vi åt på Mando (vem kunde anat...sorry love) och det var gott och jag är väldigt glad att jag kan göra sånt. Vilket lät lite konstigt men ja. Vi gick runt i Malmö och sen sov vi och pratade om viktiga saker.
 
Igår hade jag Melissa Horn-night med Syster! Vi har länge tänkt ha en sån och planen var att sitta på balkongen, dricka rödvin (I know right) och lyssna på Melissa och känna oss vemodiga. Vi hade också tänkt äta en sofistikerad middag. Vi gick runt på hemköp och letade, och till slut utbrasst Syster "vad sägs om pannkakor?" Alltså mikropannkakor. Vi kallade dem crepes och åt dem med grädde och hemgjord hallonsylt (courtesy of Carin hamn). Vi lyssnade mer på Melissa och Syster pratade om låtar som lät som "en kniv i hjärtat". Eller en gnu i hjärtat, som jag trodde. Så nu kallar vi det för gnulåtar. Vi åt sen fruktkompott (inte min grej) och lyssnade på jazz innan sista melissaskivan avhandlades. Syster skålade konsekvent med sig själv, jag skålade med syltburken, vi skrattade mycket, jag älskar min syster like yall have no idea. och det var nog det för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0