Your weak heart makes me stronger

Så vi skulle laga middag och ha en lugn kväll igår. Men Christopher ringde och sa "I want more festival!" Jag klagar inte. Så vi åkte in till malmölandet och...lyssnade på jazz! I ett överfullt tält med en massa folk och...trumpeter. Jag gillar inte jazz ifall någon undrar. Men Christophers vän sjöng i den, so it worked. Och sen fick jag komma ut därifrån och äta mat istället! Jaaa! (typ...)
 
Sen såg vi Miriam Bryant! För hon spelade tydligen. Och literally alla var där? Like...rekordmånga människor? Är hon så känd? Tydligen. Hon var bra åtminstone! Jag älskar hennes register och musikalitet, hennes peppiga personlighet och hennes låtar var bättre än jag tänkt mig att de var. Typ så. Jag hade inte så mycket att säga om denna upplevelse men det gör inget för det var en mycket positiv sådan! Sen...åkte jag hem, pretty much...
 
Idag har jag ätit lunch med mamma i stan. Det tog en miljon år (en miljon år!) att få maten där vi var, men vi fick gratis pommes för detta och det var synd om oss. Vänta vilken konstig mening! Vi köpte en present till Tiara (som jag ska till imorgon wooo!) och pratade om...saker, och alltså fuck detta det här inlägget är ju värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0