Nothing can cool me down

Vet ni vad? idag är jag glad! Glad och nöjd och kanske lite speedad (jag prataar jättefort säger mamma) och...glad! Jag ville mest att ni skulle veta det, faktiskt. Men jag ska väl kunna säga något annat också, som till exempel att jag åker tåg. Just nu står det stilla, men varför är något oklart för vi står inte vid en station...hmmm.
 
Men igår lämnade jag ju er med en cliffhanger! Christopher hann faktiskt till mig innan zombie cow dödade mig. Dock hade jag hunnit somna, men det var ju det bästa uppvaknandet ever. idag hade vi en lång morgon (länge sen!) och det var jättebra. Sen hämtade mamma mig och nu är jag på tåget mot Småland! Vet ni en grej förresten? nästa vecka är det jul. Sjukaste, ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0