Do you ever feel like a zombie cow?

Igårkväll blev en riktigt klassisk Marie-kväll. Vi åt lax, drack vin och pratade as Always. Under kvällen blev det också både kokoslikör och glyhvein, men vi lyckades att hålla oss på en rimlig onykterhetsnivå ändå. Min telefon flippade ur, vilket blev ytterst intressant, och vi hade även ett märkligt samtal med Christopher. Vi försökte göra telefonlistan och misslyckades, diskuterade fördelar och nackdelar med bdsm, hyllade popmusik, pratade om vad "the zombie cow" (alltså min granne) gör egentligen, liknade saker vid plastpåsar, sjöng country, åt popcorn och hade väldigt bra tider. Jag sover över där (för första gången sen i juni!) och det blev sedvanlig scones-frukost innan jag tog mig hem. Nuuu är det snart inspelning på gång! Jag är svintaggad! (Jag vet att jag bloggar kort just nu, men jag bloggar åtminstone so there is that.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0