I'm more than just an option

Vilken mushig rubrik! Men den får stå för sig själv, för den här dagen finns ju inte ens så hallå. Den började med att jag inatt drömde fem drömmar. Fem. Minst! De handlade om att städer hade tunna väggar mellan sig men inga dörrar (så jag kunde röra en annan stad men inte komma dit), att en tjej från skrivargruppen blev besatt av mig (hon finns på riktigt men jag känner henne inte), att jag skulle äta en tallrik med kycklig, polly, glass med mera i ett enda mush (och tentaplugga samtidigt men det hann jag inte pga all mat), att en av mina musikkritiker kom hit och besökte mig och att mitt ex först förföljde och sen räddade mig i ett hav. Detta behövde ni!
 
Efter att slutligen ha vaknat chillade jag i några timmar, och sen fikade jag med syster. Jag åt kladdkaka med vaniljsås (weiiird) och vi pratade om många saker. Jag kommer inte ens ihåg vad. Sen åkte jag him och åt potatis- och purjolöksoppa. Som jag älskar ifall ni inte visste det. Nu är jag hemma och helt utmattad for no reason. Ska försöka att inte drömma så mycket inatt. Chilla, undermedvetna. I geet it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0