Vad vackert allt är!

Det ääär ju det! Jag är fortfarande hyperaktiv (för att vara jag) och lycklig. Märkligt nog spenderade jag hela dagen igår med att ligga i min säng och läsa. man kan vara hyper ändå, tydligen. Det var en mysig dag. På kvällen följde jag dessutom min nya ingivelse att ta initiativ och ringde Christopher. ...Utan att vilja något! Förstår ni? Ni gör inte det va? Han gjorde, åtminstone. "Well this is a surprise", svarade han. <3 Han läste sen högt ur sin master-uppsats, för det var en sån stämning, och jag förstod ibland saker. "Jag har också skrivit om interpersonella roller!" eh, ja, det är inte något att vara stolt över Emma. han berättade också en saga om en "Little woman" i ett torn. Bästa sättet att nästan-somna på. Vilken tur jag har, ändå. <3
 
Idag vaknade jag på ett så absurt bra humör att det knappt är kul. Jag var i skolan på en föreläsning om fornsvenska och sen försökte jag låna skivor från biblioteket (kurslitteratur alltså), vilket var mycket svårare än jag trott. Men med hjälp av Laura fixades det. Laura är en bra sak. Nu äter jag grattis-choklad som jag fick av mormor i måndags (<3) och äcklig äppeldryck. Livet är lövly och det blir bara bättre. Nu ska jag göra något produktivt (kanske)!

Kommentarer
Postat av: Shass

Emma! Du gör mig verkligen till en stolt stalker!

2016-02-04 @ 12:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0