Det är alldeles för tidigt för att blogga eller finnas

And yet, here I am. Det blir så när man lägger sig svintidigt. Vi måste lösa det där idag, känner jag nu.
 
Igår åkte jag till Staffanstorp för att träffa Plockahontas familj, nu även inkluderande hans mamma och "tillhörande smålänning" (det är så vi säger nu ok). Det blev mycket mobbing från alla till alla och vi diskuterade mycket existentiella frågor. Christopher spelade en massa gitarr och både jag och hans mamma var lika kluvna till det (fint, men osocialt). Vi åt pizza och det blev tomat-diskussioner (who'd have thought). Sen åkte vi hem (efter att ha åkt runt halva skåne kändes det som) och tanken var att vi skulle jobba, men det slutade med samtal om jobbiga saker, gitarrspelande och läsning av mina tonårsdikter. Sen sov vi, och vissa av oss gör det än. Funderar på när det blir rimlig tid att vakna om man somnade innan 22. Snart, har jag en känsla av. Vi måste ju faktiskt jobba idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0