K is for killing it

Idag och delvis igår har jättemånga bra saker hänt! Här ska jag nu lista dem i en jättelång (hoppas jag) lista:
-Jag har fikat med mina föräldrar som är jättebra och kommer hit med fika i mitt tentakaos.
-Jag har konstaterat att mamma är väldigt snäll. "Jag vill skriva tentan åt dig så att du klarar den, men...då blir den ju inte bra!"
-Jag har beslutat vilket mitt framtida yrke ska bli. Money and bitches rapper. "I just don't have any bitches yet. I'll work on that."
-Jag har fått ett jättefint mail från Shass om hur jag borde jobba med mina distansproblem. Bäst, är hon!
-Jag har fått tag på en trummis som, om allt går som jag vill, ska spela på min skiva! Woooohoooo!
-Jag har skrivit nästan hela min hemtenta och jag tror (tror) att jag har fått med saker som lärarna vill ha den här gången!
-Jag har börjat på fortsättningskursen i svenska och därför har jag en utbildning igen! Sysselsättning och inkomst, woho!
-Precis nu välte jag ut en cola-burk utan att spilla något alls. Like how is that even possible?
-Rubriken är från en låt jag hörde i en reklam. Hur ofta händer det, liksom?
 
Det var det som listan hade. Jag känner att livet är på väg åt mitt håll, faktiskt. Det blir en bra vecka. Det är ju liksom bara måndag idag så om det ska uppåt har det börjat högt. Logik på kvällsnivå, god natt.

Kommentarer
Postat av: Shass

Smickrare där ;)

2016-01-26 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0