You don't have to say you love me

Min blogg fuckade ur mitt i skrivandet av detta inlägg, så nu blir det ett listinlägg vad ska ni göra åt saken. Detta har hänt:
-Linus kom hit! Det var ovanligt spontant av oss och mycket trevligt.
-Vi pratade om politik och Eslin från Eslöv och att det var internationella bdsm-dagen enligt honom och det var jävligt varmt.
-Vi åt lax och pratade länge och bra om blindismer, vilket jag pratar ganska lite om faktiskt.
-Sen spelade vi och sjöng en stund, mest våra egna låtar men också några klassiska covers.
-Innan vi gick ut sjöng vi "skyline" och jag drack honungsvin ur flaskan och dansade omkring. Det är...lite out of character.
-Sen tog vi en drink på botulfsbaren och låten i rubriken spelades. Vi blev känslosamma och glada.
-Sen hände detta sjuka: vi fick inte dricka mer där. Visst var vi påverkade, men...wtf? Jag misstänker att bartendern misstog min blindhet för total oförmåga att ta mig fram. That happens.
-Så vi fick hitta ett annat ställe, och det gjorde vi, men jag vet inte vad det var för något.
-Där hamnade samtalet vid vad vi ska göra i höst och hur. känslor pågick.
-vi gick hem och jag drabbades av någon slags panikångest, tror jag. Kunde inte tänka, prata eller andas som folk.
-Till slut ringde Christopher och lugnade mig. Han hade ringt oavsett, men ja. Det var ingen kul natt.
-Igår var mitt system en liten aning ur balans. Kan man säga.
-Men jag skrev en låt! Den blev bra, tror jag till och med. Hoppas.
-Snart ska jag him, så det var det om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0