De säger att det finns nåt bättre...

Hej hej vi är ute i skogen och mixar skiva! Christopher loopar just nu en refräng en miljard gånger och jagar frekvenser. Jag sitter mest här och är arg och ledsen men de känslorna hör inte riktigt hit. De är inte så viktiga och har inget med den här platsen att göra. Platsen i fråga är åhus eller nästan åtminstone, och här sitter vi i Nettans och Peters stuga som vi fått låna i veckan. Vi har mixat skiva jättejättemycket. Eller Christopher har. Jag har mest läst och skrivit och varit här. Men lite annat har vi gjort också. Vi har åkt till glassbåten och ätit glass, för det måste man faktiskt göra. Vi har druckit gott vin och Christopher har blivit alldeles lyrisk över sitt ungerska (märkliga) vin. Vi har dansat till fil colins i köket, stått vid havet, tittat på segelbåtar (det har jag inte gjort så mycket), åkt på ett nattligt äventyr jättelångt upp i Skåne for no aparent reason, förfasat oss över att här bara fanns enkelsängar (det var nog mest jag) och trivts allmänt här ute i ingenstans. Idag är det dagen som gäller, eller alltså va? Det är den sista dagen, menar jag. Min syster körar så himla fint på den här låten! Det är faktiskt något av det bästa på skivan. Men nu mutade han henne för att fokusera på Karls körer. De är väl också ok men hade tydligen någon frekvens som bestämt måste bort. Tänk om jag hörde dem, ändå, frekvenserna. Hursomhelst, det var mest det jag hade att komma med härifrån. Vi ses snart hoppas jag men lovar inget obs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0