Don't feel the pain just feel the champagne

Nä, detta är inte ett inlägg om ett fylleslag i emmalivet. Det är bara ett inlägg om livet i allmänhet. Gårdagen bestod i att äta köttbullar och potatismos himma, där festförberedelserna var intensiva. Därav köttbullsrullandet. Det pågick sockerpasta och en massa annat där. På kvällen spelade vi in den allra sista basen! Christopher kallade mig konsekvent för "kändisemma", för det är tydligen så alla gör nu, men jag hade mest orimligt ont i ryggen. Det har jag aldrig, så det är lite märkligt. Men basen gick bra och jag jämförde det med "att åka bil med en smålänning" (man vet aldrig var man ska hamna). Äsch, vad skulle det här inlägget vara bra för? God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0