I don't need no dollar bills to have fun tonight

Man får ha radiolåtar i sina rubriker. Det får man! En annan sak man får, om man är jag, är att bli bjuden på middag. För det blev jag igår, av Christopher. Vi åkte till lilla torg som vanligt (jag hade aldrig varit där innan jag träffade honom och nu är jag där hela tiden) och åt på ett lagom fancy ställe. De hade mycket gott vin och jag fick aioli till mina pommes, så...jag menar...livet. Vi pratade om musiken som spelades och popflickors talang eller brist på sådan och...jag vet inte vad vi pratade om ok men allt var väldigt bra. Och jag fick efterrätt! I Sverige är det väldigt sällan man stöter på bra efterrätter, men här fanns chokladfudgetårta. Jag menar. Ropade "O my god!" dramatiskt när jag fick höra det, så...det blev den. Sååååå god! Lite kär, blev jag. Vi åkte hem och hade en lång bilkonversation om viktiga saker. Viktiga ord blev sagda. Väldigt viktiga. That is all.
 
Idag kom mormor hit, för vi skulle "städa och fika och dona och ha oss". Så det gjorde vi! Här är rent nu! Elegant, sa hon. Hon kallade sig själv "töffig" och allt var som det skulle. Nu ska jag him. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0