Sockerpasta är mitt liv

Rubrik signerad: Mamma. Sagt med mycket trovärdighet.
 
Igår var det studentfest två, för ännu en familjekompis dotter. Vi satt vid ett provisoriskt bord och åt studentmat under prat om tårtor och annat livsviktigt med en människa som mamma kände. Under kvällen hann jag och Syster prata om jobbiga saker i mitt liv hon inte hört om och jag träffade dessutom min första (eller ja ok andra) assistent någonsin! Jag hade alltså henne när jag var tre år gammal. Insane! Så himla fint att träffa henne igen och byta minnen. Hon mindes mitt temprament, så...yeah. Jag och Syster gick hem, pratade om min skiva, sjöng och tittade på Gilmore Girls innan jag beslutade mig för att sova himma. (Kan ha varit lite för tipsy för att åka buss ja.)
 
Idag stapplade vi ur sängarna och morgontränade medans vi tittade på hairspray, för musikaler är viktigt tycker Syster. Sen åkte jag hem, lyssnade mycket på the weeknd och fick veta att jag ska bli bjuden på middag ikväll. Because that just happens. Kan även berätta att det idag var tio år sedan den första av mina filmer hade premiär. Vilket märkligt liv jag levt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0