Everything you feel is okay

Nu tänkte jag berätta om vad som har hänt i mitt liv. I måndags hände jättelite, men dock hade jag ett jättelångt samtal med Christopher. Jag lekte psykolog och hade långa rants om hans känslor och färger och beteenden. Av...någon anledning. Det var fint, hursomhelst.
 
Igår träffade jag Saga. Jag trodde bara hon skulle hjälpa mig inför hemtentan, men hon började direkt stolpa upp mitt liv och allt som måste göras. Fina, fina Saga. Vi redde ut begrepp i språkhistorian och det kändes liiite bättre. När vi inte gjorde det pratade vi om fina hår, att säga "no offense...", vår elevhemstillhörighet i Harry Potter, alla band vi borde starta och allt möjligt annat. Det var en bra eftermiddag och hoppet börjar återvända liiite. På kvällen pratade jag återigen med Christopher och det slutade med att jag gick upp ur sängen igen och följde med honom till max. Man måste ju passa på eftersom han ska åka bort till gitarr-landet i en hel veckaaa. Det gååår inte ju. (Jo det gör det obviously men ja.) Nu ska jag åka till mamma och plugga, för det behöööveeer jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0