Fuck modesty

Idag blev det ej heller inspelning. Så jag...gjorde inget alls. Jag låg i min säng och vägrade gå upp fram till typ halv två. Vägrade sen göra nytta fram till alltid. Pratade med Linus om olika tankar vi hade och uttalade följande: "Du är för konstig, men det får man vara. Det är inget konstigt med det." Bra tänkt, Emma. Sen pratade jag också med Christopher och han lagade mat i sin sjukdom. Vi ka nkonstatera att inget är sötare än när han säger "potatisgratäng" mitt i en engelsk mening. Vi pratade sen om våra olika jobbiga erfarenheter och han konstaterade att jag "haven't lived a boring Life." Sant I guess. Han var också oerhört elak, vill jag påstå. På ett...icke-svenskt vis, så att säga. Nostalgiskt as fuck. Men ska jag säga något ni förstår? Jag kan säga att jag dricker jätteäcklig cider. men den stod i kylen och samlade damm, så nu dricker jag dem. Linus, tyckte du verkligen om det här äckliga blasket? Undrar på riktigt. Det är åtminstone distraherande blask. OBS skriver som om jag är påverkad är inte det OBS. (Än.) (Just kidding blir ej påverkad av en cider.) (Just det har ej ätit middag. hm.) (Varför skriver jag ej? Va?) Nu är det natt, sa min lampa. Den släcker sig dramatiskt 23:11 varje kväll. Det klickar. Jaha, tänker jag, då är det natt. Det här är ett inlägg med jättemycket substans! Och en rubrik, just det. Den blev sagd av Christopher. I något sammanhang. Förstod inte vad han sa så ofta pga hosta. Fast jag hostar bättre än han. Varför hostar alla så grunt? Det måste knarra, annars är det ingen hosta. Hosttöntar är ni alla! Vill avsluta med att livet är ganska bra, att det är varmt här och att herrejävlar vad kär jag är ändå. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0