I am heavy but I feel frail

Så...hej. Det här är världens sämsta människa som bloggar. Not really men ändå. Jag fuckade up omtentan. Det var literally tre människor som skrev den. Det här var alltså ingen svår tenta. Men jag kan tydligen inte klara av någonting whatsoever. Kuuuul liv. Men sen åt jag lunch med mamma, pappa och Cia på Italia. Vi åt pasta och pratade om de bakfulla människorna några hus bort. Pappa analyserade dessutom folks frukostvanor och jag konstaterade att pastan smakade te. Vi gick runt lite och köpte blommor och allt vad det var, och snart ska jag åka. Problemet är bara att min telefon inte kan läsa sms. Det är ett litet problem kan vi ju säga. fucking jävla mögpucke-allt. Men jag får se Maria Mena imorgon. Det måste hjälpa mot detta möget tycker jag. Maria Mena hjälper mot allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0