Am I wrong for thinking that we could be something for real?

Hej ni!
Titta, redan dagen efter. Wooo! Igårkväll var jag och Christopher ute och åt. Vi var på ett ställe ingen av oss varit på, men som var helt Amazing! En helt perfekt lax, gott potatismos, mycket gott vin (i ett märkligt konstigt glas) och en engelskspråkig servitör (att slippa svenska är alltid win). Vi pratade om våra favoritkungar (Gustav iii vs vasa) och hur han ska hälsa på alla på min födelsedagsfest (which was hilarious). Jag hade konstiga ångestvågor lite hela tiden, men det var en fin kväll ändå. Vi åt glass (jag har ätit mycket glass i år) och åkte hem via diverse detours så som ofta. Sen sov vi nästan direkt, efter några viktiga samtal och läskiga insikter för min del.
 
Idag vaknade vi tiiidigt för att Christopher skulle jobba. Ursäkten "I'm with a Beautiful woman" dög inte, kom vi fram till, så han åkte och jag fortsatte sova. När jag väl slutat sova åkte jag till stan och mötte mamma och pappa. Vi köpte skor och andra kläder till mig, vilket var välbehövligt. Det var tydligen sparris-festival i stan, så mamma och pappa åt en massa sparris. jag åt en hamburgare istället. Den hade ingen sparris i sig. Rebell, är jag. Det var en bra eftermiddag och jag fick äntligen handla mat vilket var fakking Amazing för jag hade ingen mat. Nu förfestar jag med mig själv och min första egenblandade drink innan jag ska på paaarty ikväll. Livet är exciting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0