Det finns mycket du inte vet...

Igår var vi på fest hos Karin, alltså basisten i jane Bond. Förutom bandet kände vi ingen, så vi höll oss ganska mycket för oss själva. Deras lägenhet var enorm och Amazing och festen var väldigt trevlig (om än märkligt planerad). De hade ett sånghäfte med riktiga låtar (med mååånga verser), vilket ju var lite intressant. Bandet pratade om bröllop, strängar (och hur man säger det...) och lite allt möjligt annat. Jag drack limoncello (som inte var gott) och sjöng Queen med Wicky och benkt. Sen åkte jag hem (älskar att jag bor så bra nu <3 <3) och lyckades ta mig till sängen och slutligen somna. Bra jobbat av mig ändå.
 
Idag var jag himma på eftermiddagen. Vi åt tårta som mamma bakat (hon bakar mycket tårtor nnu wooo) och sen satt vi på altanen och pratade. Det var mysigt och soligt och somrigt. Jag satt där när de gjorde annat och lyssnade på dixie chicks och började nästan gråta för att jag plötsligt förstod en låt. God damn. men så är jag som sagt orimligt hormonell. Fun times. Men ja. Nu kanske jag ska sova. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0