Jag svälter ihjäl och då känner jag att det är dags att blogga

Det har gått ett par dagar. jag ber om ursäkt. Jag ska försöka prata om några saker som hänt helt enkelt.
-Jag har janebondrepat och vi peppade inför nästa veckas gig. På vägen hem pratade Wicky och jag om att man faktiskt måste döpa bilar. Folk måste skärpa sig.
-Jag och Christopher har haft en körskrivarkväll. Min skiva innehåller snart demoner och annat creepy! No seriously min skiva är det mest creepy jag hört. Men herrefuckinggud vad kär jag är i den. Och i Christopher såklart. De tkändes konstigt att skriva?
-Jag har ätit middag med familjen och hjälpt Syster genom sitt meltdown. Hon sa då saker som "vi löste världsproblemen. Det var lite svårt." No shit?
-Jag har läst jättemycket om psykoser. It's a thing I sometimes do.
-Jag har varit ett hormonpaket. Gråt har pågått. Textrader of doom har pågått. Överraktioner har definitivt pågått. Great.
nu ska jag snart gå, så det får bli det. Hejdå och lovar att det ska bli mer effektivt här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0