the house that boring built

Ikväll var jag hos syster. Vi kände att vi "behövde umgås lite", så det gjorde vi. Hon bakade pizza (eller ja vi köpte ett sånt där pizzakit men ok) och sen såg vi lite fosters. Den serien, alltså. Så dramatisk! Mitt i detta kom hennes roomie och deras gemensama vän hem, så vi pratade om allt möjligt. Till exempel mediokra kusiner, bibelpersoner, trevliga spanjorer, att man blir bättre på språk när man druckit, att döpa sköldpaddor, våra första låtar och...annat man pratar om I have no idea. Det var en mycket trevlig kväll, för min syster är mycket trevlig. kan vara för att hon är släkt med mig. I början satte hon förresten på en lista på youtube som hette "top 10 block party songs". När detta visade sig vara ett band försvarade hon sig med "det var ju party i titeln!" rimligt, Sara, rimligt. God natt, hursomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0