All my life I've been waiting for you to bring a fayry tale my way

Här är en liten lista på saker som händer i mitt huvud och i livet:
-Klemmentin-månaden har börjat. Jag hade glömt hur mycket jag älskar klemmentiner. Stark kärlek pågår.
-Jag har börjat sova mitt på dagen. Jag gillar det inte! Men jag gör det ändå. Blä
-Gilmore Girls-revivalen kommer ut om tre dagar. Jag kommer inte kunna se den då, men...ändå. ändå! Sjunger olika lala-soundtracksånger i lägenheten.
-Det händer så märkliga grejer i livet guys. Saker som nog känns naturliga för andra inblandade, men som mig känns ungefär...woooooaaaaa vad pågår hur ska jag hantera holy shiiit!
-Jag panikar över min tid på vårdcentralen och att det känns som om jag inte borde vara där. Om jag mår bra, som jag gör just nu, hur ska jag då kunna tro på att jag behöver hjälp? Och om jag inte kan tro på det, hur ska då en läkare tro på mig? Bleeeehhhh...så himla dum grej att klaga på.
-Idag har jag gråtit till the fosters. ni vet när man kommer ihåg en scen och bara måste se den och så ser man flera avsnitt? Exakt. Gråååååt.
-Det trycker i mitt huvud. Mitt hår hänger. Det kliar överallt. Jag är inte så pretty idag så ni vet.
-Det var nog det idag. Jag har inte lämnat hemmet. Peppigt liv, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0