Jag är ingen riktig man

hej ni!
Nu ska jag snabbblogga (mest för tre b i rad) om min tid sen sist, eller mest om igårkväll. För då var Linus här! Vi satt först här och pratade om "före länge sen", att jag inte är någon riktig man, hur vi skulle uppfostra ett barn tillsammans (intressant faktiskt!) och vilka vi kände. Det sista urartade i någon märklig lek där vi frågade den andra om den kände någon med ett visst namn och en alternativ rubrik var "vem är det som känner Olof?" Det var inte jag, för jag känner inga olofar.
 
Efter ett antal timmar och lite sång (jag sjöng dancing Queen eller memma Queen i väldigt olika versioner, vi försökte dela upp en låt utan framgång osv) tog vi oss in till stan. Efter bara några minuter på botulfs insåg vi dock att det här verkligen inte var något vi hade lust med, så vi åkte hem igen...antiklimax! Istället la vi oss och pratade i några timmar till. Då kom jag på en svinsmart idé (som ni får höra om någon gång kanske) och vi pratade om brist; bristernas rätt i samhälle ... T. Det var kul, tyckte jag då...
 
Idag vaknade vi i olika omgångar och mådde inte så dåligt som vi kunde ha gjort. Alltid kul när det händer. så vi låg kvar, jag åt något och sen gick vi till hemköp och köpte mat till Linus, masariner och sugardrick. De två sista var svinbra köp enligt mig. Det första också antar jag men kan inte veta helt säkert. Vi pratade om ringsignaler, Linus sjöng "guld och gröna skogar" med myyycket vånda och sen försökte han para ihop alla. Av någon anledning. nu måste jag springaaaa förlåt för dålig bloggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0