When you are not the starring role in someone else's heart

Idag kom två skådespelare till skolan för att läsa upp våra dramatik-uppgifter. Det var faktiskt jävligt fantastiskt. Vi fick uppleva allt från strindberg, döda bröder och psykotiska kylskåpsfobiker till halsdukstjuvar och huvudräkning. Jag var inte nöjd med min text alls (ni får nog inte läsa den), men de läste den så bra att jag kom på hur viktig den faktiskt är för mig. Riktigt rörande, var det. Jag hann också diskutera plastikkirurgi med Anna Nygren och Ita, vilket väl var mindre viktigt men ja varför inte.
 
Sen åkte jag och handlade med pappa. Vi superhandlade ordentligt och sen lagade vi en massa lådmat. Riktig mat, wooohooo! (You guys have no idea.) Vi tittade på så mycket bättre (deppigt gäng i år) och åt lite av maten, och nu är jag hemma. Jag är jättetrött och vill bara sova i en miljon år. inte tänka på vad rubriken säger förutom dramakopplingen. Inte undra vad det är som händer. ingenting händer. Something should.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0