I come alive in the fall time

Eller inte, men litegrann. Som igår när jag träffade Anna! Ok halva min klass heter Anna hur ska jag skilja på dem här? Detta var Anna Hörnell, aka norrlandsanna. Vi satte oss för att caféskriva på barista, och jag älskar barista! "De spelar Florence...här ska jag bo!" sa jag när vi kom in. Vi skrev och jag hade ett orimligt bra flow, så nu har jag lämnat in min första romantext till min handledare! Jaaa! De spelade också en låt som verkligen passade in i texten och jag höll på att börja gråta. pretty.
 
när vi skrivit klart bestämde vi oss för att ta ett glas vin. Vi gick till "the bar" och ett glas råkade bli tre glas + middag. Så sjukt trevligt! Vi pratade om besattheter, sexualitet, att lära sig engelska, att vara deprimerad utan att veta det, våra märkliga släkter (och hur lika de är), ungdomsboksförfattare och en massa, massa annat. Och jag åt lax, och popmusik spelades, och livet var Lovely. Till slut var Anna så bekväm där inne att hon bara beställde "ett glas vin", utan att specifisera färgen, som om de skulle veta. Söt, är hon. Vi åkte hem, jag panikade över dagens spelning, ochh nu är det dag. Jag borde duscha så att jag kan se presentabel ut. Halmstad here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0