I'm alright I'm alright but i could be wrong

Linus: Nja, det är nog lite halvt medvetet. Fast vad jag skrev om i bloggen som inte stämde vet jag inte...
Ronja: Det förvånar mig inte...
 
Igår hade vi "klassträff" på vespa. Nästan alla var där, fast jag inte märkte det (akustiken var weird och folk var långt borta). jag åt pasta, granskade de märkliga borden och pratade väldigt mycket med Anna Nygren. ingen av oss var fans av stället, men det fick duga tills vidare. Men när vidare hände gick vi två tillsammans med norrlandsanna och Matilda (fick lust att kalla hennes stockholmsmatilda nu...also wait, Nygren är ju också från norrland! fuck!) gick till John Bull och fortsatte kvällen. Där pratade vi länge och väl om hus med många våningar, köpingsprivilegier, glurr (Nygren visste vad det var!), svingelskogen, p-piller och vår eviga kärlek till max (restaurangen). Efter att jag pratat onödigt mycket med den brittiska servitören och de stängt av musiken på puben kände vi att det var dags att åka hem, fast först gick vi till malmborgs där jag köpte en delikatoboll. Värt. Jag och Norrland (detta går ju inte) åkte en märklig buss och gick en märklig väg hem till mig, men nu vet jag att hon bor helt orimligt nära mig. Ändå trevligt.
 
Idag hade jag handledning! Jag och Carola pratade om mina karaktärer som om de var riktiga människor och det var helt magiskt. Det kommer fan att ordna sig med den här boken...kaaanske! Det är det mesta som hänt idag. Sen har jag youtubat och varit pepp på livet, basically. Nu är det dock sent. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0