once upon a time, I made a good pancake...which I ruined

Alltså...alltså. Alltså. Jag vet inte hur jag ska prata om den här helgen jag gör verkligen inte det. Någon slags lista, tror jag det får bli. Detta har hänt:
-Igår hade jag och Christopher hit song challenge. Vi skulle skriva en hitlåt på mindre än tre timmar, var det tänkt. Varsin, alltså.
-Jag lärde mig att jag inte har något tålamod. Jag skrev min låt på mindre än en timme och sen var jag mest uttråkad. Kan liksom inte spendera mer tid på något.
-Han hävdar att jag vann, men vi båda vann. Han spelade in helt ordentligt och allt ju!
-På kvällen åt vi pizza och tittade på Gilmore Girls. "You're quite a Catch", sa jag till honom om det.
-Jag kom på att de faktiskt pratar fort. Det kom jag på efter tio år...jää.
-idag vaknade vi sakta (vi=Christopher) och olika grejer i mitt huvud kolliderade till en ganska obehaglig ångestgrej. Blärk.
-men medans jag lugnade ner mitt nervsystem började Christopher steka pannkakor. Ja. Jag vet!
-Vi åt dessa med sylt, grädde och nutella medans vi lyssnade på en komiker som pratade om en massa viktiga saker, och smink. Det var inte så viktigt. Och sjöjungfrur? Wtf
-Och när vi ätit klart erbjöd han sig att ta hand om min disk. Det var (tydligen) väldigt mycket disk. Jag är så fucking tacksam.
-Sen föll vi i en djup matkoma och stannade i sängen i typ tre timmar. Vi är produktiva men det var väldigt fint.
-Ikväll har jag tittat på vikarien och är helt överväldigad av känslor. mer om det i separat inlägg.
-Jag kan inte smälta denna helg. kan inte. Does not compute. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0