Hur brukar man göra med tankar?

Igår var en av de sämsta dagarna. Var iriterad på alla, bytte språk okontrollerat i skolan och hamnade på en bänk när jag satt i en och en halv timme fast jag kunde ha suttit i klassrummet som jag väntade på skulle bli öppnat. ...Jäää. Jag var ledsen och kände mig alldeles extra blind på det sämsta sättet. Folk blev emotionella i skolan och jag orkade inte mer, basically. Det gör jag inte nu heller. Jag kan typ inte skriva? What is up with me
 
Men Christopher kom och räddade mig när jag kom hem! Vi åkte till västra hamnen, köpte cola och choklad och satte oss på en bänk vid havet. Jag behövde verkligen både chokladen och havet. Och sällskapet, såklart. Jag blev nästan mindre iriterad. Vi åkte genom hela malmö för att Christopher tvunget skulle äta på pizza hut. Varför man nu vill det? Men det gjorde vi, och sen kom vi hem för att sova. Fast först pratade vi en stund om hemligheter, Gilmore Girls och en massa annat. Prata innan sova: Bästa av allt i hela världen. <3
 
Idag har jag handlat med pappa, balkongfikat med mamma och...berättat att mitt album kommer ut den 24/9! Hoppas jag. Spinnup är lite märkliga. Eh. Jag vet inte riktigt vad so mpågår. Jag kan inte tänka. Just det! Rubriken sades av en tjej i skolan i tisdags. Nu måste jag sova det här går inte längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0