I got you figured out you need to have control

Jag lyssnar typ aldrig på musik längre så rubrikerna blir mest poplåtar. Ni gillar det. Detta har hänt i livet:
-Jag har ätit lunch med Ia! Vi åt lax (såklart) och pratade om jobbtillhörigheter och min bok och lag i sporter och en massa annat. Hon är bra!
-Jag har lärt mig om gestaltning och dialog i skolan. Vilket har varit Amazing!
-Jag har trott att min dator var sönder och inte kunnat skriva dialog-uppgiften idag.
-Fast sen skrev jag den och det var en väldigt bra upplevelse. Fick ut mycket frustration.
-Det har varit somrigt och jag har klänningat och det gör livet genast och omedelbart bättre bara så ni vet.
-Jag har gått till bussen med Ita och pratat om dialekter och språk och annat. Ia och Ita, förvirrande nu. Ita=kursperson.
-Jag har konstaterat att författarskolan är som att konstant ha druckit ett och ett halvt glas vin. Alla höll med och var glada. Älskar denna klass!
-Det var nog det, ursäkta tråkighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0