Vad jag just i detta ögonblick drömmer om:

* Ett särbo-förhållande. (Vet att jag lät som 60 nu.) Att ha nycklar till varandras lägenheter, kunna dyka upp när som helst, planera livet tillsammans men kunna ha sitt eget space. Vill handla mat tillsammans, inte jämt men ibland, sova själv max tre nätter i veckan...that sort of thing. Det är faktiskt en märkligt ospecifiserad dröm, just i detta ögonblick.
 
* Ett tjejgäng. Några att gå ut och dansa med, drinka på uteserveringar med, äta middagar med, fika med etc etc. Helst i min egen ålder (for once) och helst peppiga folk och helst inget drama whatsoever. Så över drama.
 
* En katt. Denna besatthet har nu pågått i ett halvår. Det kanske är dags, ändå. Eller? Jag tror att kattfrågan är värd sitt eget inlägg...fucking hell.
 
* En ordentlig terapibehandling. Vill lära mig hantera min spyfobi, mina rester från gamla saker, min kroppsidentitet...osv osv osv. Men inte bara blubbla om det utan göra något. Jag behöver praktiska tillvägagångssätt asap.
 
* Choklad och kramar. Eller nåt. Ville bara ha en femte grej men drömmer om choklad for real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0