Life is a drink and love's a drug

Den här rubriken bestämde jag igårkväll, när jag egentligen skulle ha skrivit detta, men då somnade jag. Vilket väl var tur för nu är det morgon och jag måste vara uppe och grejer. Hur gör ni, vanligt folk med jobb? Ni går upp typ vid 6, hur? Men jaja, rubriken är peppig af för livet går faktiskt åt mitt håll för tillfället. Sjukt ändå.
 
I söndags åkte jag him och hängde på kvällen. Jag och pappa gick en lång runda med Lukas i det fantastiska vädret (älskar väder tydligen) och preppade middag ute och allting. Det var dock lite för kallt för att äta ute, så vi gick in och åt i loungen. Vi såg på mästerkockens final och åt jättegod mat och sen finchoklad. Förstår ni bramåendet? Igår gjorde jag inte så mycket. Chillade, skickade festinbjudan (peppen) och pratade med Hannah på kvällen om huruvida jag är gud eller inte och annat. Lyckades också spilla vin över hela köket när jag skulle unna mig lite måndagslyx. Bra Emma. Men det var boxens fel? Anyway, nu ska jag sluta skriva för snart ska jag åka hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0