Våren kom till Lund och alla människorna log

Fast inte jag just nu, för jag känner mig som en grotesk, enorm boll av slem och skit och stretch Marcs. Härligt ändå. Men idag träffade jag Anna och vi skrev på barista som vanligt. Det gick ganska bra, måste jag säga. Eller ja vem fan vet den här boken kanske blir dålig. Förmodligen. Men efteråt gick vi och åt på max, fast det är fett med långt till max, för vi älskar max ok. Max har burkcola nu tydligen, för de kokar tydligen vattnet i deras hood fortfrande. lund, du är sämst, men jag älskar dig. Och solen strålade och samtalet flödade om Annas dejter och Harry Potter och sånt. Cosy.
 
Sen har dagen bara pågått. Jag har chillat, planerat inför morgondagen och chattat med Linus i enbart hashtags. Det var sjukt rimligt tyckte vi. Men nu är inget rimligt utom en sak, och det är sömn. Btw jag har fått liggsår. Har jätteont i svanskotan/skinkan/höften/något ditåt. Om jag behövde en varningsklocka så är den där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0