det är kallt, nästan höst nu

Jag mår som ett gruskorn som skor går på men skit i det, för igår var jag på malmöfestivalen med Syster! Vi gick på en rundtur och kom fram till att vi båda hade ätit för lite, så vi gjorde något åt det och åt "green fries". Hälsosamma pommes, nje, det låter ju inge kul tänkte jag. men alltså holy shit det var det godaste jag någonsin har ätit i hela mitt liv! Skojar inte. Syster blev frelst av en svampdipp och pommesen var krispiga och alltså wooow. ät detta tack.
 
Sen gick vi till scenen, för vi skulle se säkert! Det bör man alltid göra och det gör jag. Och shit så bra det var! Hon spelade influensa (<3), Lovisa var som vanligt vackrast i stan, alla gästartister var oväntade, en random kör dök upp, Syster syntolkade allt och sa sen #syntolkning efteråt, vi hörde fel, Annika glömmer texten, de spelade sin alan Walker-cover och det var magiskt, Benjamin och Jack tittade förbi och allt var helt Amazing. Annika är livet. Vi köpte munkar med choklad, för är det festival så är det, och sen satt vi på ett överfullt tåg hem. Så himla bra liv det är när det är festival ändå. fast usch stressen och ångesten idag eeeuuuw. Så kan det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0