I think it's time to practice what I preach

Älskar hur låten i rubriken handlar om att tycka om sig själv och jag direkt vänder det till självhat. Uuusch. Men nu ska jag berätta saker och det gillar ni nog mer. Jag hade tänkt balkongblogga, men soljäveln gick i moln så fuck that tydligen. Jag är supermunter.
 
Igår åt jag lunch på rose garden med familjen. Jag åt friterad fisk och Syster blev så besatt av sin glass att Benjamin föreslog att hon borde bli konditor. Det borde hon faktiskt. Hon och mamma. De pratade om sitt escape room de var på innan och jag var mest along for the mat som man ska va. Sen chillade jag på eftermiddagen, sov och sånt jag gör. På kvällen åkte jag till syster på "grillkväll", men det regnade så vi satt inne. Systers vän Cecilia var där och vi fyra åt mat (särskilt vitlöksbröd) och spelade tp. Benjamin hittade på nya kategorier hela tiden, vi skrattade hysteriskt åt att alla tjejer skulle ha mens samma månad (som om menshavare inte har det varje månad? eller ok de thar inte alla men ni fattar) och frågorna var absurda ("vad har sköldpaddor mellan tårna?"). Cecilia gick och vi snabbfestade innan min bil kom med portvin och musik av allehanda slag. De försökte rappa och jag satt mest bredvid. Bra kväll ändå. Jag kom hem och pratade med Linus och Christoffer när de festade. Det var nice, men natten blev sen märklig med en speedad kattunge (inte så konstigt eftersom han var i garderoben hela kvällen...sämsta kattägaren...nä men det var inte med flit), konstiga tankar och annat dumt. Nu har dagen gått och kvällen är här, thank god. och jag ska till den här grejen vi kallar malmöfestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0